HALLGATÓI SZOLGÁLTATÁSOK A PAE GAZDÁLKODÁSI KARÁN
HALLGATÓI SZOLGÁLTATÁSOK A NEUMANN JÁNOS EGYETEM GAZDÁLKODÁSI KARÁN
A Neumann János Egyetem Hallgatói Szolgáltató Központja a jogelőd Kecskeméti Főiskola Hallgatói Szolgáltató Központ és a Szolnoki Főiskola T.A.K.K – Tehetséggondozási, Alumni és Karriertanácsadási Központ integrációjával szerveződött át 2016. július 1-jén.
A Hallgatói Szolgáltató Központ munkatársai komplex szolgáltatásokkal igyekeznek támogatni az intézmény hallgatóit tanulmányi idejük alatt és azt követően is.
A Neumann János Egyetem Gazdálkodási Karának Hallgatói Szolgáltató Központja (továbbiakban HSZK) a hallgatói léthez kapcsolódó tanácsadó, segítő és szolgáltató tevékenységeivel elősegíti az egyetem hallgatóinak beilleszkedését és előrehaladását a tanulmányaik idején.
A HSZK küldetése, célja, hogy az egyetem hallgatóit, mint „kulcsügyfeleket” szolgálja azáltal, hogy a tanácsadás, a pályakövetés és a külső kapcsolatok építése területén hozzájárul céljaik megvalósításához, valamint az oktatáson kívüli szabadidő hasznos és tartalmas eltöltéséhez.
Szolgáltatásaink körét úgy építettük ki, hogy a hallgatóknak nyújtott tanácsadások, fejlesztő programok szervezése mellett a hozzánk forduló vállalatoknak is segíthessünk a számukra legideálisabb munkatárs megtalálásában.
Ezen célok megvalósítása érdekében az alábbi szolgáltatásokat kínáljuk hallgatóinknak, öregdiákjainknak, céges partereinknek:
- Beiskolázás, pályaorientáció:
- felvételi előtt álló hallgatók tájékoztatása beiskolázási rendezvényeken;
- beiskolázás támogatása, koordinálása: pályaválasztási kiállítások, roadshow-k, Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás, intézményi beiskolázási rendezvények;
- középiskolai csoportok fogadása.
- Karrierépítő szolgáltatások
- állásajánlatok, szakmai gyakorlatok, diákmunkák hirdetése, közzététele hallgatóink számára;
- kapcsolattartás hallgatókkal, oktatókkal, külső partnerekkel;
- önéletrajz, motivációs levélírási tanácsadás – ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN!
- egyéni karrier tanácsadás, álláskeresési technikák megismertetése – ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN!
- próba-állásinterjú szervezés;
- szakmai rendezvények szervezése: állásbörze, szakmai előadások, gyárlátogatások;
- karrier kiadványok, segítő könyvek, promóciós füzetek elérhetővé tétele a HSZK-ban;
- fejlesztő tréningek szervezése, pl. álláskeresési technikák, állásinterjúra felkészítő tréning.
- Alumni/DPR
- intézményi vagy külső kezdeményezés alapján végzett hallgatók számára találkozók szervezésének segítése;
- kapcsolatfelvétel végzett hallgatókkal;
- Diplomás Pályakövetési Rendszer (DPR) működtetése során aktív és végzett hallgatók véleményének lekérdezése (DPR kérdőív);
- állásajánlatok közvetítése a végzett hallgatók felé.
- Tehetséggondozás
- hallgatói versenyek népszerűsítése;
- Bethlen István Szakkollégium (kutatócsoportok és szakbizottságok) munkájának támogatása; tagtoborzás, nyilvántartás, rendezvényszervezés.
- Mentálhigiénés programok szervezése
- fejlesztő tréningek szervezése, pl. önismeret fejlesztés;
- folyamatos pszichológiai konzultáció, mentális segítségnyújtás szakember közreműködésével;
- Egészségnap szervezése.
Ezen kívül szerepet vállalunk a szolnoki kulturális programok, a különböző céges felhívások és a hallgatóknak szóló pályázati lehetőségek felkutatásában, közvetítésében.
Szolgáltatásainkról, programjainkról további részletek olvashatóak honlapunkon.
Bízunk benne, hogy szolgáltatásainkkal, programjainkkal hozzájárulunk hallgatóink sikereihez!
Kecskeméti iroda: |
Szolnoki iroda: |